szechenyi
  • +36 1 413 3710
  • kmaszc@kmaszc.hu
  • Budapest, Andrássy út 63-65. I Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/006362

Koltai Tamás magyar nyelvű beszámoló

Szállás értékelése
5 100%

AirBnb-n foglalt szálláson laktam, minden a legnagyobb rendben volt.

Utazás értékelése
4 80%

Problémamentes, talán kicsit hosszú volt a várakozási idő, de ez ügyben csak alkalmazkodni tudtam. Hazafelé a járatomat törölték, ennek elszámolása sajnos még folyamatban van, de zökkenőmentes volt a visszaút, a kialakult járványhelyzet ellenére is.

Fogadó intézmény értékelése
5 100%

Felkészült mentor, remek oktatási anyagok, színes programok.

Képzést vezetők értékelése
5 100%

Láthatóan komoly szakmai háttérrel rendelkező hölgy tartotta a kurzust. Maga a struktúra jól felépített volt, kellően laza, ugyanakkor motiváló személye sokat segített a téma átadásában.

Program értékelése
5 100%

Voltak fenntartásaim, de hamar rácáfolt a tematika. Sok képességet sikerült elsajátítani, remek időzítéssel lettek közbeszúrva a nem hivatalos programok is, a tantermi órák dinamikusak, pörgősek voltak, a résztvevő kollégák pedig remek társaságot szolgáltattak.

Nemzetközi startégiára vonatkozó javaslatok

 Nemzetköziesítési stratégia

Egyre jobban érződik számomra, hogy a szigorú tantermi óráknak nem sok jövője lesz a diákok rendkívül sokszínű társadalmi, szociális felkészültségei, hátterei miatt. Láthatóan a kiscsoportos foglalkozások, az egyéni figyelem az, ami előremozdítja az oktatás jövőjét.

Legnagyobb eredmények, személyes sikerek

Sikeres kapcsolatépítés a nemzetközi kollégákkal.

A program értékelése angol nyelven (1000-1500 karakter szóközzel)

To attend in a non formal education system course is a must have feeling, and highly recommended for all the teachers. It opens the eyes how diverse our children are in the schools,how to get closer to them, how to help them to surpass their feelings, fears, barriers, etc.

As a teacher, the main goal is to help them to bloom their talent, however the conventional education system doesn’t help to make it effectively. That’s why we need to use other methods, this is non formality. We have to find their key competences,  understand their cultural background, we have to motivate them, looking them as individuals, not like a bunch of young people. Obviously it takes so much energy, therefore teachers should collaborate with each other, support each other’s  daily work to improve the students.

For all these thoughts we got many many instruments, best practices.

It was nice to talk about different experiences with the colleagues, sharing our doubts, successes.

Mennyire érezte magát felkészültnek a mobilitás előtt – (Írjon mellé egy 1-5 ig számot – 1 : egyáltalán nem éreztem magam felkészültnek, 5 – nagyon felkészültnek éreztem magam)

A fogadóország kultúrája
2 40%
A képzés tematikája
3 60%
A képzés nyelve
5 100%
A fogadóország oktatási rendszere
4 80%
A képzés témája
3 60%

Mennyire érezte magát felkészültnek a mobilitás után – (Írjon mellé egy 1-5 ig számot – 1 : egyáltalán nem éreztem magam felkészültnek, 5 – nagyon felkészültnek éreztem magam)

A fogadóország kultúrája
4 80%
A képzés tematikája
4 80%
A képzés nyelve
5 100%
A fogadóország oktatási rendszere
4 80%
A képzés témája
5 100%