szechenyi
  • +36 1 413 3710
  • kmaszc@kmaszc.hu
  • Budapest, Andrássy út 63-65. I Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/006362

🗣 Innovation Camp 🗣

Táncsics Mihály Mezőgazdasági Technikum, Szakképző Iskola és Kollégiumunk oktatói és diákjai az Education Requires Appliance of SDGs Erasmus+ projekt Innovation Camp elnevezésű, 8️⃣ ország részvételével lebonyolított, egy hetes online programján vettek részt 2021. május 17-21 között. Ez a pedagógiai módszer a dán kollégák által kidolgozott és évek óta sikeresen alkalmazott gyakorlat a szakképzésben, ugyanakkor első alkalommal került lebonyolításra az online térben.

A váci diákok – Ott Anna, Pálocska Csenge és Kertész Ibolya – 3-4 tagú nemzetközi csoportokban dolgoztak 5️⃣ napon át, hogy innovatív és fenntartható megoldást találjanak egy valós problémára, majd a hét utolsó munkanapján egy rövid prezentáció keretében bemutassák azt az online workshop közönségének. Mivel a program munkanyelve angol volt, a diákoknak a többi hét ország diákjaival és tanáraival is idegen nyelven kellett kommunikálniuk, mely nagyban hozzájárult szakmai, illetve nyelvi készségeik fejlődéséhez, valamint interkulturális ismereteik fejlesztéséhez.

ℹ️ További részletek a programról kattintás után érhetők el: 👉 kmaszc.hu/index.php/2021/06/10/virtualis-megmerettetesen-vettek-reszt-vacimezos-diakok-es-tanaraik/
... See MoreSee Less

View on Facebook

Csollány Emőke /magyar nyelvű beszámoló/

Szállás értékelése: 2
A szoba maga szépen volt berendezve és az épület is patinás volt, azonban a földszinti éttermet minden este átrendezték tánctérré és 11-04-ig hangos, belépőjegyes party volt, biztonsági őrökkel a bejáratnál és a tánctérben. Csak rajtuk átverekedve lehetett 11 után, külön engedéllyel hazatérni.

Utazás értékelése: 5
Egyszerű a közlekedés a reptérről a városba. A busz a szállodámtól nem messze is megállt.

Fogadó intézmény értékelése: 5
Kicsi, tiszta tantermek. Minden felszerelés és a wifi hálózat jól működött. Kávégép volt a közös helységben. Az órák 13 és 19 között voltak, így az estéket közösen tölthettük beszélgetéssel, vacsorával és másnap nem kellett korán kelni. Maradt idő délelőtti városnézésre, múzeum látogastásra. Jó ötletnek tartom.

Képzést vezetők értékelése: 5
Felkészült és informatikailag tapasztalt tréner. Kifejezetten érdeklődött a különböző országokban zajló iskolai élet iránt és a programok alkalmazhatósága felől. Türelmes volt és megvárta a lassabban haladókat. Lelkesen magyarázott a tematikában szereplő alkalmazásokról és az abban rejlő lehetőségekről. Szerette az egész témakört, a trénerséget és a csoporttagok kérdéseit is.

Program értékelése: 5
Releváns, időszerű, hasznos és fontos volt. Könnyen beilleszthető lenne a tanév során pedagógusok életébe heti 1 alkalommal a tematika. Sokszínű a felhesználahatósága z ott szerzett ismereteknek.

Nemzetközi startégiára vonatkozó javaslatok

Tanárok digitális képességeinek fejlesztése:

– tanári pályázatok inspirálása,

– képzés szervezése helyileg tanároknak, akárkülföldi előadókkal

-job shadowing a közösségi média használatának megfigyelésével

Diákok digitális képességeinek fejlesztése :

-eTwinning lehetőségek kiaknázása, új partner iskolákkal vagy meglévőkkel

-nemzetközi oktatók bevonása digitális oktatásba

-job shadowing tanárok fogadása és felkérése diákok tudásának mélyítésére

Saját, piaci igényeket követő közismereti Erasmus tréning kidolgozása, akkreditálása és hirdetése, angol és magyar nyelven.
Legnagyobb eredmények, személyes sikerek WordPress – szeretnék egy saját online klubot létre hozni, ahol nagy nézettségű, angol nyelvű motivációs beszédeket gyűjtenék. Sok fiatalnak egy jól megszerkesztett értelmes üzenet tereli új útra az életét !

Quizizz – nagyon tetszett a flashcards, learn, write, spell, test. A játék részben a Match, Gravity és Live részek kifejezetten érdekesek.

-Az oktatás anyagát folyamatosan tudtam követni J

A program értékelése angol nyelven (1000-1500 karakter szóközzel):
I applied for this course „The best media and web solutions for your classroom”, because I as aware of the digital change in our life. It was becoming a growing problem that students’ attention and the general approach in the classroom have been going in separate directions. According to the work program of this course, it offered techniques, how to incorporate technology in my lessons and make them more effective and enjoyable. Using the tools learnt in the course help me a great deal to make English classes fun, focusing students attention on the content, buti n a totally different atmosphere. Succuess, results and upper level exercises come from the system, and not necessarily the teacher, which changed the focus of the teacher as well.

The other big advantage of these web-based programs, that teachers can see others tests, presentations, movies – so we can be inspired by colleagues ideas and shared works, which is also good for sparing time. It is possible to make small changes to others’ work and use it for my students. It is incredible, that if I want I can use someone’s teaching content from France, Italy or Canada!….

Using visual teaching materials give deeper understanding to students, which can be a high factor in teaching for instance grammmar – and combining it with audible content makes it even more effective and hihghly useful. Nevertheless, students can approach all these online content at home, in the weekends, and the main thing: on their phones!

Mennyire érezte magát felkészültnek a mobilitás előtt – (Írjon mellé egy 1-5 ig számot – 1 : egyáltalán nem éreztem magam felkészültnek, 5 – nagyon felkészültnek éreztem magam)

a fogadóország kultúrája – 4

a képzés tematikája – 3

a képzés nyelve – 5

a fogadóország oktatási rendszere – 4

a képzés témája – 4

Mennyire érzi magát felkészültnek a mobilitás után – (Írjon mellé egy 1-5 ig számot – 1 : egyáltalán nem érzem magam felkészültnek, 5 – nagyon felkészültnek érzem magam)

a fogadóország kultúrája – 5

a képzés tematikája – 5

a képzés nyelve – 5

a fogadóország oktatási rendszere – 5

a képzés témája – 5