szechenyi
  • +36 1 413 3710
  • kmaszc@kmaszc.hu
  • Budapest, Andrássy út 63-65. I Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/006362

🍫🍰 Úgy hallottuk, ma van a csokitorták napja! 🍰🍫

Tudjátok, mikor és hol készült a világtörténelem első ünnepi tortája? Állítólag i.e. 324-ben, azon a hírhedt szúzai mennyegzőn, ahol a birodalomépítő Nagy Sándor a makedón méltóságokat és katonái színe-javát összeházasíttatta a perzsa honleányokkal és özvegyekkel. Egyes feljegyzések szerint ezer pár, valamint az összegyűlt vendégsereg kóstolhatta meg először az ínycsiklandó finomságot: a méz🍯 és magvak🥜 felhasználásával összeállított, rózsaszirmokkal🌹 megszórt, kevert gabonából készült tortát🎂.

A csokoládétorta ötlete később minden bizonnyal Gombóc Artúr fejéből pattant ki – persze ennek az információnak a megerősítéséhez nem találtunk hiteles forrást. Mindenesetre arra gondoltunk, hogy a csokoládétorta napján hozunk nektek néhány fotót a Pesti Barnabás iskolánk pék-cukrász tanműhelyéből, ahol tanulóink – oktatóik közreműködésével – fenséges csokitortákat készítenek.😋
... See MoreSee Less

View on Facebook

Börzsönyi Gábor /magyar nyelvű beszámoló/

Szállás értékelése 5

Tökéletes volt, Airbnb-n kerestünk szállást, légkondícionált, két fürdőszobás, két hálószobás lakás volt, odafigyelő házigazdákkal.

Utazás értékelése 5

Fapados járat, délutáni, tehát kényelmes indulással, minimális késéssel, segítőkész személyzettel. Kinti tömegközlekedés tökéletesen áttekinthető, jól használható.
Fogadó intézmény értékelése 4

Hagyományos nyelviskola, angol anyanyelvű tanárokkal. Tanárokat váltgatták, volt közöttük kiváló, s volt kevésbé ügyes is. A dokumentációk kapcsán voltak problémák, valahol elhagyták a számukra átadott szerződéseket, némi fejetlenség és spontaneitás látszott. Nagyüzemben dolgoznak, ezért kevésbé volt gördülékeny az odafigyelés.

Képzést vezetők értékelése 4 A képzést a csoportunkban 4 fő vitte egymást váltogatva, ebből kettő kiválóan végezte a dolgát, egy főt jónak éreztem, s egyet éreztem jóval gyengébbnek, kezdő fiatal hölgy volt, aki még nem találta meg a leghatékonyabb módszert a felnőtt oktatáshoz.

Program értékelése 5 A nyelvtanuláson kívül fantasztikus történelmi, kulturális és szabadidős élményeket biztosított. Gyönyörű természeti környezet, minden sarkon a múltat idéző mediterrán épületek, műemlékek. Tehát tanulást és nyaralást is biztosított a program.

Nemzetközi startégiára vonatkozó javaslatok

Legnagyobb eredmények, személyes sikerek

Eredetileg az volt az elképzelésem, hogy elsősorban a gördülékenyebb kommunikációt, s a szókincset kell fejlesztenem, de a kinti tartózkodás tudatosította bennem, hogy a nyelvtan, bármennyire is távol áll tőlem annak tanulása, legalább annyira fontos. Megerősített abban az elhatározásomban, hogy az angol tanulást tovább kell folytatnom. Még tovább erősödött a kommunikációs kifejező készségem, s a kiejtés is javult. Pozitív élmény volt, hogy a kurzus végén jelentősen javult a kitöltött tesztek eredménye.

A program értékelése angol nyelven (1000-1500 karakter szóközzel)

The program was a 2-week English language course designed to improve participants’ English language communication skills. This meant both oral and written communication. The training followed the classical language teaching method, so there was individual work, group discussion and frontal education. The education place was in the classrooms of the training school, we had

Az általános értékelés alatt található számokból csak egyet hagyjon a cellában !
no external practice. During the training, emphasis was placed on all areas, including writing, reading, speech, grammar, vocabulary and pronunciation. Of these, the emphasis was on growing speech skills, vocabulary development and reading comprehension. The course was taught by native English speaker teachers. In each study group, 8-12 people from different countries participated. The group composition specified a level survey. The training was organized according to the given topic and we received a textbook and photocopies of the textbook. We were also given homework every day. Progress was monitored weekly. Each week, the composition of the group was changed, partly because a lot of students from the group left and were replaced by new members, and it also helped the group members develop through new people. Successful completion of the training was recognized by a diploma. During our free time, we learned about Malta’s cultural and historical monuments, which are fascinating and have thousands of years of monuments. In addition to studying, the beautiful surroundings meant a holiday for us.

Mennyire érezte magát felkészültnek a mobilitás előtt – (Írjon mellé egy 1-5 ig számot – 1 : egyáltalán nem éreztem magam felkészültnek, 5 – nagyon felkészültnek éreztem magam)

a fogadóország kultúrája – 3

a képzés tematikája – 3

a képzés nyelve – 3

a fogadóország oktatási rendszere – 2

a képzés témája – 3

Mennyire érzi magát felkészültnek a mobilitás után – (Írjon mellé egy 1-5 ig számot – 1 : egyáltalán nem érzem magam felkészültnek, 5 – nagyon felkészültnek érzem magam)

a fogadóország kultúrája – 4

a képzés tematikája – 4

a képzés nyelve – 4

a fogadóország oktatási rendszere – 3

a képzés témája – 4